Mateusz45 Mateusz45
242
BLOG

"Precz z TVN'em"

Mateusz45 Mateusz45 Polityka Obserwuj notkę 15

   

       Byłem, widziałem i współuczestniczyłem. W czymś co ciężko mi nawet określić. Niby od tragicznej katastrofy minął już ponad tydzień to jednak dopiero wczoraj w Krakowie, to do mnie całkowicie dotarło. Widząc tak wiele osób na prawdę poruszonych sam nie mogłem uwierzyć w to co widzę. Po raz pierwszy w moim życiu widziałem w jednym miejscu tak wielu prawdziwych Polaków. Patriotów, osób którym wartości jakie reprezentował Lech Kaczyński były bliskie.

        Oficjalnych delegacje zagraniczne, główna pożywka wszystkich mediów od kilku dni.  Bardzo możliwe, że dzięki wybuchowi wulkanu uniknęliśmy prawdziwego spektaklu hipokryzji. Delegacje państw które mają dobre stosunki z Polską potrafiły dotrzeć na wszelakie sposoby. Wystarczyło chcieć. Niestety niektórzy woleli grać w golfa niż uczestniczyć w uroczystościach pogrzebowych.

        Wracając do spraw bardziej polskich to chciałbym zwrócić uwagę na kilka zachowań ludzi zebranych na Błoniach, które zwróciły moją szczególną uwagę. Pierwszą były owacje w każdym monecie kiedy to transmisja TVN'u była przerywana. Następnym ważnym znakiem był odzew ludzi po przemówieniach B. Komorowskiego i J. Śniadka. Kiedy to nasz marszałek zakończył swoje wstąpienie tylko garstka ludzi nagrodziła to oklaskami. Całkowicie inaczej było podczas wystąpienia przewodniczącego Solidarności. Dopiero wtedy wybuchła prawdziwa burza entuzjazmu.  W telewizji może tego nie pokazywano ale jego wystąpienie było wiele razy przerywane gromkimi owacjami, a na koniec ludzie niemal wiwatowali na jego cześć. Ostatnim niemalże zwieńczeniem wszystkich tak pięknych zachowań było hasło które wybrzmiało w momencie wynoszenia trumny Prezydenta z Kościoła Mariackiego. " Precz z TVN'em! " - jak to pięknie brzmi, a jak długo trzeba było czekać na taką postawę społeczeństwa.  W moim przekonaniu jest to pewien znak, że w końcu coś pękło. Możliwe, że nareszcie niektórzy przejrzeli na oczy. Dopiero po tak tragicznych wydarzeniach potrafią jasno patrzeć na to co ich otacza. Potrafią rozróżniać obłudę i kłamstwo od prawdy. Teraz mam tylko nadzieję, że ludzie szybko nie zapomną wielu kłamstw Tuska, Komorowskiego, Sikorskiego i całej reszty "watahy".

        Kończąc chciałbym w swoim imieniu podziękować wszystkim osobą które były w niedziele w Krakowie i w tak piękny sposób oddały hołd Prezydentowi.

Mateusz45
O mnie Mateusz45

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka